O ato e mafai ona pala: o se mea e sili atu ona lanu meamata i le palasitika

A'o fa'atupula'ia le lalolagi i le a'afiaga o le si'osi'omaga o palasitika, o lo'o fa'ateleina kamupani o lo'o liliu atu i isi mea e mafai ona fa'aleagaina.O ato e mafai ona pala, aemaise lava, ua avea ma filifiliga lauiloa mo pisinisi ma tagata faʻatau.

E le pei o taga palasitika masani, o ato e mafai ona fa'aleagaina e faia mai mea fa'avae, pei ole masoa sana, ma ua mamanuina e malepe fa'alenatura ile taimi.O lona uiga o le a le fa'aputuina i lapisi po'o sami, e ono afaina ai meaola ma le si'osi'omaga.

E tusa ai ma se suʻesuʻega talu ai nei, e mafai ona oʻo atu i le 1,000 tausaga mo se taga palasitika e pala, ae o ato faʻaola e mafai ona malepe i lalo ifo o le 180 aso i lalo o tulaga saʻo.O le mea lea ua avea ai i latou ma filifiliga sili atu ona gafatia mo le afifiina ma le felauaiga o oloa.

Tele kamupani ua uma ona fai le suiga i ato e mafai ona pala, e aofia ai faleoloa tetele ma filifili faleoloa.O le mea moni, o nisi atunuu ua oʻo lava ina faʻasaina taga palasitika e tasi le faʻaaogaina ae faʻaogaina isi mea e mafai ona faʻaogaina.

E ui e sili atu teisi le tau o ato e mafai ona pala nai lo taga palasitika masani, e to'atele tagata fa'atau e naunau e totogi le tau fa'aopoopo e lagolago ai se lumana'i lanumeamata.E le gata i lea, o nisi kamupani latou te ofoina atu faʻamalosi mo tagata faʻatau e aumai a latou lava ato toe faʻaaogaina, faʻalauteleina atili faiga faʻaauau.

A'o fa'atupula'ia pea le mana'oga mo ato fa'aola, ua manino mai ai o le a fa'apena le fa'aleleia o le si'osi'omaga.E ala i le filifilia o ato e mafai ona pala i luga o palasitika, e mafai ona tatou faia uma la tatou vaega e faʻaitiitia ai le aʻafiaga o le siosiomaga ma fausia se paneta sili atu le soifua maloloina mo tupulaga o le lumanaʻi.

图片 (23)


Taimi meli: Feb-14-2023